Måndag 6 juni - hemma igen med en kungakannan-vinnare

Hej igen!
Ni kan inte ana var jag har varit under helgen, för första gången i mitt liv har jag varit i Strömsholm på Strömsholmstävlingen under helgen. Vi hade nämligen två treåringar som visades i kungakannan respektive hornsundspokalen. Och vilket facit det blev - båda i final där den ena senare vann kungakannan och den andra kom på andra plats i hornsundspokalen!!! FANTASTISKT!

Jag har fortfarande svårt att smälta att det gick så himla bra. Så otroligt roligt för uppfödarna/ägarna som jobbar på målmedvetet med sin avel. Jag ligger säkert minst 10 h back vad gäller sömnen så det blir inget långt referat, men det kommer. Jag hoppas att jag ska kunna hinna med att uppdatera här åtminstone en gång om dagen under sommaren, under den här veckan är vi dock en man kort så det kommer att bli långa dagar.

So long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0