Onsdag 1 juni - tillbaka

Hej!
Nu är jag tillbaka efter ett ofrivilligt uppehåll på nästan en vecka.
Här kommer en kort resumé över vad som har hänt sedan dess:

- Jobbade hela fredagen, slutade vid halv åtta, åkte hem och åt och gick och la mig.

- Treårstest hela lördagen, konstig bedömning och snåla med poängen men ett diplom blev det.

- Hem till en vän på lördagkvällen, åkte direkt dit från treårstesterna, fest med grillat och trevligt sällskap. Sov över till söndagen.

- Treårstest söndag förmiddag, åkte tillbaka till min vän för att titta på hennes fyraåring.

- Tittade på fyraåringen som blivit jättefin, fikade och åkte tillbaka för att titta på ett par hingstar på treårstestet.

- Direkt till stationen för att åka ner till Lund, insåg att datorn var kvar i Ängelholm och att jag var tvungen att klra mig utan den till idag. Blev mest ledsen för att jag inte skulle kunna titta på några serier utan reklamavbrott.

- Måndag - tisdag blev det finslipning av projektrapporten som sedan lämnades in.

- Idag: Redovisning och godkännande av projektet. Mycket beröm fick vi och det var kul. På tåget och åkte till Helsingborg, mamma och jag körde in om en hästaffär innan vi åkte till Nello. Hem en runda efter det för att äta en macka och sedan till Lilleman och Mykene som fick en uteritt i skogen.

Nu: Kvällsmat och sedan en bit choklad för att fira sommarlovet och lite serietittande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0