Onsdag 25 maj

Hallå!
Idag är det stora städdagen på korren. Vi måste nämligen städa alla gemensamma utrymmen innan sommaren. Detta ska sedan inspekteras av bovärden. Lite som en flyttstädning utan att vi flyttar. Kan vara en bra idé, men det är lite surt att behöva stanna kvar bara för att städa. Jag får i alla fall åka hem i morgon.

Dagen har varit en riktigt slapp sådan, det var längesen jag inte direkt hade något att göra. Så jag passade på att ta sovmorgon och därefter bara ta det lugnt. Såg precis en film som jag rekommenderar och det kommer ett filmtips på den senare. 

Även fast det är skönt att vara ledig så hade jag mycket hellre varit hemma hos hästarna eller hos Ansi och jobbat. Det får bli i morgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0